Reklamace

REKLAMACE

Podmínky uplatnění reklamace:

  1. Právo na reklamaci

Reklamaci můžete uplatnit, pokud zakoupené zboží vykazuje výrobní vadu, nebylo dodáno v odpovídající kvalitě nebo neodpovídá popisu.

 

  1. Lhůta pro reklamaci

Reklamaci je možné uplatnit do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamace se nevztahuje na opotřebení způsobené běžným užíváním nebo nesprávným zacházením.

 

  1. Postup reklamace 

Kontaktujte nás na e-mailu: info@closeme.cz

Uveďte číslo objednávky, popis vady a přiložte i fotografii vadného zboží

Po obdržení reklamace vás budeme do 3 pracovních dnů informovat o dalším postupu reklamace.

 

  1. Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízená nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.

 

  1. Možnosti vyřízení reklamace

Na vrácení se domluvíme dle vašich požadavků – Výměnou za nový kus nebo vrácením kupní ceny.

 

  1. Vrácení zboží

Pokud bude nutné zboží vrátit, zašlete jej řádně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození na adresu:

Herbona s.r.o.,

Třebeň 86

Třebeň

351 34

 

  1. Náklady na dopravu

V případě oprávněné reklamace hradíme náklady na dopravu zboží zpět k nám.

 

Reklamační formulář stáhnete zde: Formulář reklamace

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.