Reklamace
REKLAMACE
Podmínky uplatnění reklamace:
- Právo na reklamaci
Reklamaci můžete uplatnit, pokud zakoupené zboží vykazuje výrobní vadu, nebylo dodáno v odpovídající kvalitě nebo neodpovídá popisu.
- Lhůta pro reklamaci
Reklamaci je možné uplatnit do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamace se nevztahuje na opotřebení způsobené běžným užíváním nebo nesprávným zacházením.
- Postup reklamace
Kontaktujte nás na e-mailu: info@closeme.cz
Uveďte číslo objednávky, popis vady a přiložte i fotografii vadného zboží
Po obdržení reklamace vás budeme do 3 pracovních dnů informovat o dalším postupu reklamace.
- Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízená nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
- Možnosti vyřízení reklamace
Na vrácení se domluvíme dle vašich požadavků – Výměnou za nový kus nebo vrácením kupní ceny.
- Vrácení zboží
Pokud bude nutné zboží vrátit, zašlete jej řádně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození na adresu:
Herbona s.r.o.,
Třebeň 86
Třebeň
351 34
- Náklady na dopravu
V případě oprávněné reklamace hradíme náklady na dopravu zboží zpět k nám.
Reklamační formulář stáhnete zde: Formulář reklamace